update msfs 2020 update lukt niet wegens te weinig ruimte

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
FRANCOIS 51
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mei 2018, 14:44

Re: update msfs 2020 update lukt niet wegens te weinig ruimte

Bericht door FRANCOIS 51 »

hoi greencan,

je mag het niet als reclame beschouwen hé ...maar als iets speciaals ,wat de mogelijkheid bied niet thuis achter de PC of XBOX met een vlucht simulator te spelen ...maar het eens realistisch mee te maken .Op een Tv scherm buiten de simulator kon ik zien wat er zo gebeurde , maar de kleinzoon mocht het echt doen ..de dochter als passagier en die zei , echt de moeite ...tijdens het halen van de snelheid op de baan ...dus voor het opstijgen ..volg je de hobbelige baan , het opstijgen voel je en zie je als je naar buiten kijkt , enfin alle bewegingen ...buiten zag ik die bak ,die is opgesteld op hydrolische systemen of lucht ?? ...alle kanten uitgaan .

wij wisten ook niet dat deze simulator op een 25-30 km van onze deur was ...maar door de Noordzee vliegclub waarvan wij lid zijn van de spotters club ...

grt
FRANCOIS 51
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mei 2018, 14:44

Re: update msfs 2020 update lukt niet wegens te weinig ruimte

Bericht door FRANCOIS 51 »

hallo,

kreeg reactie van Trustmmaster >>> dus morgen gaan nazien ....mijn ervaring met Trustmaster is zeer goed ..niet de éérste keer dat ik ze raadpleeg en binnen de paar dagen een antwoord kreeg en dat mag ook wel vernoemd worden denk ik dan.

Beste Francois

Hartelijk dank dat u contact hebt opgenomen met het Thrustmaster-team voor technische ondersteuning!

U heeft een probleem gemeld met uw TCA CAPTAIN PACK AIRBUS EDITION betrekkend met flight simulator 2020 sommige vliegtuigen wil niet werken.

In eerste instanties ziet het er naar uit dat de instellingen in het spel zich niet per profiel zijn ingesteld volgens vliegtuig paramters.

Om een snelle oplossing te vinden, verzoeken wij u ons de volgende informatie te sturen:

- Een foto van het serienummerlabel van uw apparaat
- Een screenshot van het Windows-bedieningspaneel van het apparaat in joy.cpl
- Een video van de technische storing.
- Een foto van de driver en firmware versie in het joy.cpl venster
- Een video van de types vliegtuigen waar de product niet mee werkt

Joy.cpl openen : (toetsencombinatie : Windows + R > type in het venster Joy.cpl > druk erna op enter > selecteer je PRODUCT in het venster > klik vervolgens op Advanced.)

Upload deze informatie naar de cloud die u in uw klantenzone kunt vinden - het is absoluut noodzakelijk dat de informatie naar deze link wordt verzonden; bijlagen die naar een andere cloud worden verzonden, worden niet in behandeling genomen.

Om in te loggen, klikt u op de volgende link.

https://support.thrustmaster.com/
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: update msfs 2020 update lukt niet wegens te weinig ruimte

Bericht door greencan »

Dit kon wel eens ingewikkeld gaan worden.. Beschik je over de mogelijkheid om filmpjes te maken?
Ik gebruik Fraps, maar dat is payware.
Wacht ook nog even tot die assistance options zijn uitgeschakeld om te zien wat er dan gebeurt.
Afbeelding
Plaats reactie