Beste Forumleden,
Vandaag toegang gekregen tot jullie forum, omdat ik een oude hobby weer energie wil inblazen. Ik heb aan jullie direct de volgende vraag (heb op het forum (en op google

)) gezocht, maar geen duidelijk antwoord gekregen.
Ik werk met OSX Catalina en X-plane 11. Ik heb als booster een leuke set Logitech Saitek controllers aangeschaft (na de specs te hebben gelezen) en wil deze nu laten werken. Ik heb
- 3 Fight Instrument Panels
Ik heb via een Plugin (
https://forums.x-plane.org/index.php?/f ... inmac3264/) de eerste twee actief gekregen (nog niet ermee gevlogen, dus ik weet niet of de dials het allemaal doen en gesynct worden met het beeldscherm (en elkaar, wanneer functies elkaar overlappen op meerdere panels).
De FIPs krijg ik niet werkend.
Nu lees ik ergens dat FIPs een Windows driver nodig hebben en een windows machine en dat ik die via 'networking' of 'UDP' met OSX moet laten praten. Ik draai Win10 op Parallels op mijn iMac. Als ik daar de driver probeer te installeren krijg ik een 'invalid version' foutmelding.
Mijn vraag is de volgende:
Heeft iemand van jullie deze setup volledig werkend gekregen? Bestaat hier ergens een goede handleiding voor, die ik gemist heb in mijn zoekresultaten? Moet ik iets met een driver, die 35 euro lijkt te kosten?
Als het niet gaat werken, dan kan ik de spulletjes nu nog retour afzender sturen en verder gaan met de Yoke en Throttle (die wel goed werken) en de controls op het beeldscherm.
Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken!