Rustig hier

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
René Bruggink
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 jan 2011, 10:45
Locatie: De Kwakel

Rustig hier

Bericht door René Bruggink »

Het is de laatste tijd hier heel rustig,weet niet waar aan dat ligt maar ikzelf ben eigenlijk ook alleen maar aan het kijken hier, daarnaast ben een beetje overgestapt op discord.
Zijn er hier nog meer die dat gedaan hebben.
Groeten René Bruggink
Intel Core i9-10900 2,8 GHZ ,GeForce RTX 2080 Super ,Geheugen: 32 GB RAM,
1 TB SSD & 1TB HDD, Windows 11 64 bit , Honeycomb Alpha en Bravo ,
T.Flight rudder pedals, 2 x 32" curved samsung monitoren en een Streamdeck MK2
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: Rustig hier

Bericht door greencan »

Rustig...je zegt het!
Ik kan alleen voor mijzelf spreken natuurlijk, maar ik heb het wel even gezien met Fs. Misschien is het een tijdelijke dip, ik merk het wel.
Met de aanschaf van een nieuwe pc voor fs2020 ontstonden er veel meer spelmogelijkheden.
Zo was en ben ik de afgelopen tijd vooral bezig met 'Call of the wild', een jachtsimulator zou je kunnen zeggen.
Daar heb ik nu zo'n 700+ uur in zitten tegen 11 uur bij fs2020.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Rustig hier

Bericht door FlipS »

Ook ik heb geen idee waar het aan ligt. Je zou denken dat flight simulation 'uit' is. Maar wie schetst mijn verbazing toen ik diverse fs spelbesturingen aanbood via Marktplaats: één was binnen een uur verkocht, bij twee andere duurde dat iets langer maar die waren wel binnen een dag verkocht.
Ik had tevoren dus verwacht dat er meer aanbod dan vraag naar spelbesturingen zou zijn zodat ik ze aan de straatstenen niet kwijt zou kunnen. Dat viel dus reuze mee.
Maar waarom flight simmers niet veel meer te vragen hebben, dat is een vraag die al vele jaren onbeantwoord is.

Wat mezelf betreft: enkele maanden geleden kocht ik een nieuw voetenstuur. Ik ga geen reclame maken maar dat voetenstuur is écht goed: zeer degelijke, geheel metalen uitvoering, de pedalen scharnieren zoals in veel vliegtuigen en dankzij hall sensoren is het supernauwkeurig. Daardoor ben ik toch weer wat vaker virtueel gaan vliegen. Onder andere met de A2A T-6, volgens velen het meest realistische vliegtuig dat je voor de fs kunt kopen. De T-6 is berucht voor zijn ground loops en vandaar de noodzaak van een goed voetenstuur. Maar helaas nog niet beschikbaar voor fs2020, zodat ik nog maar even verder ga met P3D. Waardoor ik nog onbekend ben met fs2020 zodat ik de paar vragen die op dit forum gesteld worden, niet kan beantwoorden. :G:
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
PeterL
Instructor
Instructor
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 dec 2009, 19:08
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: Rustig hier

Bericht door PeterL »

Tja, en als het langere tijd zo stil is kijk je ook steeds minder op het forum. In de tijd dat FSX de meest gebruikte sim was moest je elke dag wel een kijkje nemen om niets te missen. Je zou verwachten dat nu met de vele problemen met MS2020 het aantal hulpvragen veel groter zou zijn dan nu het geval is. Zelf ben ik overgestapt op X-Plane12 en hou me alleen bezig met de ToLIss A320. Binnenkort toch maar weer eens naar het FSWeekend. Sinds 2019 niet meer geweest, misschien zien we elkaar daar weer eens.
Plaats reactie