Super, Mitchell, maar hoe hou je het vol? 2, 3 uur is echt wel de limiet voor mij. Zeker als ik met PMDG 777 onderweg ben, wissel ik de vlucht af met het lezen van een boek, surfen of het kijken van een programma op tv.
Aangekomen op Munchen, na een 1 uur durende vlucht vanaf Dusseldorf.
Mitchell
Sim: FSX
Scenery: Aerosoft Munchen X
Plane(op de voorgrond): Aerosoft Airbus X Extended
Paint: Zat erbij
Overige: REX 4, IVAO MTL traffic, Aerosoft AES
Laatst gewijzigd door FSXvidsHD op 31 jul 2014, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk om te zien, je mag wat mij betreft je perspectief ook wel wat afwisselen, binnen, buiten, vanuit de cockpit, maar goed zo maak je het mee als je passagier bent...
Ziet er prachtig uit, heb je voor sommige opnamen ook EZ Dok of iets dergelijks gebruikt? Zulke perspectieven krijg ik normaal gesproken namelijk niet in FSX...
Simulator= FSX + Acceleration
Add-on scenery= REX + Overdrive (Ik weet niet zeker of dat Add-on scenery is.)
Add-on airplane= POSKY 777-200 ER
Repaint airplane= Ook van POSKY (Is in hun archief te vinden.)
Dit is een foto van dezelfde vlucht (Amsterdam - Los Angeles), maar nu heb ik er naast REX + Overdrive ook ENB aan toegevoegd!
Simulator= FSX + Acceleration
Add-on scenery= REX + Overdrive (Ik weet niet zeker of dat Add-on scenery is.) en ENB series
Add-on airplane= POSKY 777-200 ER
Repaint airplane= Ook van POSKY (Is in hun archief te vinden.)
Leuk zo een klassiek model en met een klassieke livery. Ik herinner mij nog goed dat ik deze luchtvaartmaatschappij regelmatig zag op het vliegveld Embakasi in Nairobi, Kenia. Het zal je niet verbazen dat dat alweer even geleden was, in de jaren zeventig.
Erg mooie screenshot Moosje. Blijft mooi zo`n classic Airbus A300.
Van mijn kant screenshot de laatste keer dat ik een screenshot uploaden is denk ik wel 4 jaar terug.
Had al een tijdje een nieuwe Computer en toch na zoveel tijd begon het weer beetje bij me in te komen dat ik af en toe het toch nog wel leuk lijkt te vinden om hier en daar nog wel eens te flightsimmen .
Sim: FS9
Aircraft: Project Airbus A319
Paint:Denis Minaev
Scenery: Aerosoft ESSA