Antialiasing Vraagbaak
Moderator: Moderator-groep
-
- Senior Instructor
Soft horizon? Kan je misschien ff een downloadlinkje geven? BvdEdjah schreef:anisotropic filtering zorgt ervoor dat je geen scherpe randen op de achterkant dit kost een heleboel frames en je kan dus beter gewoon soft horizon van avsim gebruiken deze doet percies het zelfde... het kost alleen minder frames
-
- Supervisor
is goed, moet ik zelf alleen ook nog even kijken hoe het ook alweer zat allemaal
Zijn vast wel snellere wegen om dit te doen maar dit is zoals ik het dan heb gedaan:
Op het bureau blad druk je op rechter muisknop en ga je naar eigenschappen. In dat menu ga je naar Instellingen. Daar klik je op de knop geavanceerd. dan zit je in dat menu rechtsboven in de naam van de grafische kaart: 7300GS, daar klik je op.
Als je dan het volgende scherm krijgt moet je op het bolletje met Classic Nvidia control panel klikken en drukken op toepassen:
Als het goed is krijg je dan dit scherm:
En onder het menu: Performance & quality settings kun je zoals je ziet de antialising en de anisotropic filtering instellen.
Zijn vast wel snellere wegen om dit te doen maar dit is zoals ik het dan heb gedaan:
Op het bureau blad druk je op rechter muisknop en ga je naar eigenschappen. In dat menu ga je naar Instellingen. Daar klik je op de knop geavanceerd. dan zit je in dat menu rechtsboven in de naam van de grafische kaart: 7300GS, daar klik je op.
Als je dan het volgende scherm krijgt moet je op het bolletje met Classic Nvidia control panel klikken en drukken op toepassen:
Als het goed is krijg je dan dit scherm:
En onder het menu: Performance & quality settings kun je zoals je ziet de antialising en de anisotropic filtering instellen.
Bij mij werkt die perfect. Maar voor de mensen waar die niet werkt.arno schreef:De link werkt niet. Je kan beter de bestandsnaam hier plaatsen.
Arno
http://www.avsim.com en dan even zoeken op soft horizons! je krijgt maar 1 en dat is hem ook meteen.
Succes
-
- Instructor
- Contacteer:
Hmmm, da's toch vreemd, ik heb absoluut geen verschil in fps wanneer ik de AF aanpas. Wel flink optisch verschil trouwensEdjah schreef:anisotropic filtering zorgt ervoor dat je geen scherpe randen op de achterkant dit kost een heleboel frames en je kan dus beter gewoon soft horizon van avsim gebruiken deze doet percies het zelfde... het kost alleen minder frames
-
- Supervisor
-
- Supervisor
Dit zijn screens van mijn menu: Nvidia 8600GT
Screens zijn een beetje vaag, Dus erop klikken zou handig zijn
1.
2.
Hoop dat ik hiermee wat opschiet, Want wil FS wel op goedde kwalitijd spelen
Snap het menu zelf niet:?, Dus t zal ook aan mij liggen... Maar hoe krijg ik mijn AA in FS hoger? want het lijkt alsof AA uit staat, Of met AA 2X
EDIT : Sorry voor dubbel-post!
Screens zijn een beetje vaag, Dus erop klikken zou handig zijn
1.
2.
Hoop dat ik hiermee wat opschiet, Want wil FS wel op goedde kwalitijd spelen
Snap het menu zelf niet:?, Dus t zal ook aan mij liggen... Maar hoe krijg ik mijn AA in FS hoger? want het lijkt alsof AA uit staat, Of met AA 2X
EDIT : Sorry voor dubbel-post!
- dAniel #42
- Senior Instructor
- Contacteer:
Ja, je gaat naar dat scherm, je drukt dan op Beeld, en dan druk je op ga naar klassiek NVIDIA control panel.Flight Fan schreef:Hoi,
ik heb de 8600 GTS en heb hetzelfde probleem..Het lijkt inderdaad of aa geen effect heeft
Iemand oplossing
Dan kom je terug op je bureaublad, druk dan met je rechtermuisknop daarop. Dan zie je NVIDIA display, en dan daarna je beeldscherm.
Dan kom je op het klassieke control panel, ga dan naar Performance & Quality settings en je kan alles veranderen van AA, AF tot prestatie of kwaliteit
Justin