PatrickZ schreef:De 757 is helemaal niet gemaakt om VFR te vliegen, in werkelijkheid gebeurt dat ook zelden of nooit. Commerciële airliners vliegen in principe altijd IFR, alleen bij zeer uitzonderlijke omstandigheden wordt VFR gevlogen.
De ingebakken ATC van FS biedt geen ondersteuning voor SIDs en STARs, in plaats hiervan worden altijd vectors gebruikt. Deze kun je gewoon volgen door de FMC uit te zetten en het toestel op heading te vliegen. Ook voor een ILS-landing heb je de FMC helemaal niet nodig. Enige wat je moet doen is de juiste frequentie en course instellen. Enige functie die de FMC heeft bij de landing is in het geval van een missed approach dat je dan gelijk de FMC weer aan zet en dat hij automatisch zorgt dat hij de juiste kant op weg draait. Dit heeft overigens niks met ILS te maken, dit geldt ook in het geval van een VOR/DME of een visual approach.
hmm ja daar heb je gelijk in en dat wist ik ook al, heb alleen geen zin om telkens die toets 1 in te drukken
maargoed, bedankt voor de verdere uitleg, dat wist ik dan weer niet. Ga ik voortaan gebruiken!
--
@Radeon;
rechtermuisknop op 'mijn computer'; dan properties
@arno @Ikkweer - Ik heb het gelijk geprobeerd, maar nog met weinig resultaat. Arno, bij jou kreeg ik een schermpje waarmee je de resolutie van je scherm kunt veranderen (Grootte enzo..). En met jou, Ikkeweer. Is het ook niet veel soeps. Help?
Ow, dus je bedoelt dit: VIA/S3G UniChrome ofzo iets..
(Kon het alleen op mijn vaders acc bekijken, had geen papier bij de hand, dus moest het ff onthouden..)
Ik heb even gegoogled en het lijkt er op dat de VIA/S3G UniChrome Pro IGP een on-board videokaart is. Je moederbord is in dat geval zeer waarschijnlijk een Abit VA-20. Deze heeft 32 MB shared geheugen. Met andere woorden, een erg zwakke videokaart. On-board videokaarten staan sowieso al erg slecht bekend in de FS-wereld en die van jou is daar geen uitzondering op.
Nu zou ik je kunnen adviseren om een nieuwe videokaart te kopen, alleen het probleem is dat jouw moederbord, indien dat het moederbord is dat ik denk dat het is, enkel een AGP-slot heeft. Dit is inmiddels al weer een verouderde standaard, wat betekent dat je er op z'n hoogst een verouderde videokaart in kan zetten. Je huidige on-board videokaart zal je dan moeten uitschakelen. Je systeem zal hier, met name grafisch, aanzienlijk op vooruit gaan maar het blijft nog altijd ver achter bij wat vandaag de dag standaard is.
Voor verder advies over hardware verwijs ik je door naar de daarvoor betreffende forumrubriek.
@PatrickZ - Je hebt inderdaad goed werk verricht Nee, ik ben je dankbaar voor wat je hebt opgezocht. Ik heb zojuist FS2004 gekocht, dat trouwens vermeld: ''video card: 8mb/3D, DirectX 9.0 or later'' Hierop zou mijn oude videokaartje niet op kunnen draaien? Btw, ik was ook al van plan om een nieuwe videokaart te kopen en met jouw informatie ben ik een stukje voorruit gekomen. Bedankt!
Radeon schreef:Waar kan je zien welke videokaart je hebt op je computer?
Als je echt alles... nou ja, een heleboel over je computer wilt weten, haal je SIW van Gabriel Topala even op.
Met de gratis versie leer je al dingen over je computer waarvan je niet wist dat het er in zat!
Hmm, nee, ik sla het deze keer over.. Maar mischien dat ik hem nog een andere keer nodig heb.
Trouwens, ik heb FS2004 gehaald.. die nog steeds in de verpakking zit
Iemand een idee welke videokaart ''genoeg'' is voor FS2004? (Windows XP)
Haha, nee. Jullie begrijpen me verkeerd. hahaa! Wat er bij mij meestal staat als je een spel in je PC doet (wat uit een doosje komt van een winkel) Dan staat er bij mij ''Downloaden''. Niet dat illegale gebeuren.
In dat geval, onbeperkt te installeren. Soms test ik een scenery, een toestel en om de zoveel maanden ruim ik FS helemaal op en installeer opnieuw. En dan vlieg ik een tijdje default, de frames schieten naar de 180!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het probleem niet helemaal meer snap.
Zelf heb ik bv voor als ik niet thuis ben een laptop met daarop fs9.
Deze laptop is gewoon oud! 1.8 ghz en slechts 512 mb ram met een onboard videokaart.
FS9 draait daarop gewoon normaal.
Oke, ik moet daarop niet de zware addons draaien in de hoeveelheden zoals ik dat thuis op de pc doe.
Maar ik begrijp dat jij al gewoon problemen hebt met de standaard fs9.
Flying the Arctic and Antarctic. Alaska, Canadian Arctic, Greenland, Iceland, Faroe Islands, Jan Mayen, Svalbard, Scandinavia, Siberia, Bering Strait, Antarctica.
Radeon schreef:Dan staat er bij mij ''Downloaden''.
Misschien nog even ter verduidelijking. Het begrip "downloaden" gebruik je als je een bestand ( of meerdere ) meestal als een "zip"bestand van een bepaalde website via Internet wilt "binnenhalen". Na het downloaden van Internet ga je het uitpakken en installeren, als je dit programma wilt gebruiken. Als bestanden al op een CD/DVD staan behoef je alleen maar te installeren.
Theo, je haalt de woorden uit mijn gedachten (alweer).
Ik zal het nu uitproberen op mijn computer, lukt het daar niet. Dan word het de laptop en anders de andere laptop
Zoals ik ergens anders al schreef: maar mijn standpunt is altijd geweest, waarom een grote kast met grote onderdelen die redelijk wat energie gebruiken, waarom, als een laptop hetzellfde kan?
En volgens mij is dan het antwoord, een laptop kan dat niet. Die zijn er niet voor gemaakt. Het zijn geen grafische notenkrakers.
Whaaa! Hij doet het! Thanks iedereen.
Hmm, de vlieglessen gingen: ***** - Want ik die instructeur gingen hem in de goede richting zetten om te kunnen landen. En in eens *#&%_(at)#* Het hele vliegtuig ging op ze kop en maakte salto's. Haha, denk maar ff sparen (niet echt sparen, gewoon halen ) voor een joystick+throttle.