Ik ga proberen om zo'n fix te vinden.

Bedankt voor jullie hulp

MVG Daan

Moderator: Moderator-groep
airmartinair schreef:Ook ik heb bij het opstarten een probleem, Als ik FSX aanklik zie ik het opstart scherm(dus nog niet het menu). na ongeveer 10s komt er een melding dat er een ''fatal error'' is. Er wordt dan naar het probleem gezocht, maar natuurlijk krijg je daar nooit meer iets van te horen. Ik heb FSX van mijn PC gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar na een maandje gebeurde dit weer. Ik weet niet of dit een link heeft met een vliegtuig dat ik net heb gedownload (Mustang Cessna) Flight1 want als ik die wil vliegen dan kan dat niet want dan geeft ie dat error weer aan. Hetzelfde gebeurd als ik de Level-D wil opstarten (ook Flight 1!!!). ik moet snel weer kunnen vliegen met de 767 want ik ben piloot op IVAO bij Air Seychelles. Heeft dit een reden en een oplossing?
moet ik iets gaan aangeven bij Flight1? of heeft dit te maken met mijn FSX?![]()
![]()
Groeten.
Ja. Ga met je 767 ergens op Heathrow staan en sla ( save) de vlucht op. En maak die vlucht "default".EHHO schreef:Bijvoorbeeld standaard m'n 767 vanaf Heathrow met Clear Skies en overdag in de zomer. Om maar eens wat te noemen.
Gelukkig maar en nu weer snel installeren en vliegenerikkx1 schreef:Ik heb het probleem gevonden.