Een oudere driver te nemenThierry.b schreef:Bij mij valt nu de AA uit als ik van fs naar mijn bureau blad ga.![]()
ik heb de nieuwste driver geinstaleerd maar het helpt maar neit![]()
hoe los ik dit op?
thierry

Moderator: Moderator-groep
Euh... Ik heb het zelfde probleemJustin Megens schreef:Ja, je gaat naar dat scherm, je drukt dan op Beeld, en dan druk je op ga naar klassiek NVIDIA control panel.Flight Fan schreef:Hoi,
ik heb de 8600 GTS en heb hetzelfde probleem..Het lijkt inderdaad of aa geen effect heeft![]()
Iemand oplossing
Dan kom je terug op je bureaublad, druk dan met je rechtermuisknop daarop. Dan zie je NVIDIA display, en dan daarna je beeldscherm.
Dan kom je op het klassieke control panel, ga dan naar Performance & Quality settings en je kan alles veranderen van AA, AF tot prestatie of kwaliteit
Justin
1- download nhancer van http://www.nhancer.com en installeer het.
2- als je het hebt geinstalleerd en heb gestart zie je het hoofdmenu, je ziet daar allemaal profielen van verschillende games. Ook van microsoft fligth simulator 2004. Verwijder deze.
3- Maak nu een nieuw profiel aan voor flight simulator (Add). En geef ook de locatie van fs9.exe op (is logisch)
4- Nu moet je de juiste settings instellen die zich aan de rechterkant bevinden. Ik heb dit momenteel:
Enhancements Tab:
AA:
Combined 8XS
AF: 16X
Optimizations Tab:
Texture Filtering - High Quality
Trilinear Opt - Off
Aniso. sample opt. - Off
Negative LOD BIAS - Clamp (really important for eliminating blurries and shimmering)
PS:Je kan de settings ook eventueel veranderen
Conclusie: Dit is een tijdelijke oplossing. Nu hopen dat nvidia bij de volgende series drivers, dit probleem heeft aangepakt. Razz
Hmm het wil bij mij niet echt of zou je nog keer via MSN ofzo kunnen helpen?JLevi schreef:Drivers voor GeForce GO 6000 series zijn er niet meer. Das bale zeg.
Maar werkt nHancer echt niet?