Ik ben een nieuwe gebruiker op jullie forum, maar ben al jaren gefascineerd door FlightSimmen. Jammer dat je er een computer bij nodig hebt, want daar heb ik het minste verstand van.
Mijn probleem: tot voor kort kon ik met genoegen vliegen met FSX onder Windows 7. Ik heb me laten verleiden tot en upgrade naar windows10, waarna ik de mededeling kreeg dat FSX werkt niet meer "er wordt naar een oplossing gezocht", maar er wordt niet bij verteld wie dan wel voor die oplossing moet zorgen.
Geprobeerd opnieuw met de orginele schijven te starten, maar ook dat wil niet meer.
Vraag: ik overweeg FSX SE aan te schaffen; is deze versie compatibel met de software van FSX.Ik heb heel wat vliegvelden en AES services van Aerosoft.Op dat programma ben ik zeer gesteld, alleen het laden van de catering in een Boeing 737 van Transavia alleen al is een genoegen om naar te kijken.
Er is mij ook aangeraden om over te stappen op PreparD, maar dan kan ik heel wat software in de prullemand gooien, daar ben ik nog even niet aan toe.
Graag advies
FSX en Windows 10
Moderator: Moderator-groep
-
- Ere oud staflid
Re: FSX en Windows 10
Welkom op dit forum. We hebben een speciaal onderdeel over windows 10 en o.a. fsx. http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?f=88&t=20059
Graag je vraag daar opnieuw stellen zo houden we het forum overzichtelijk.
Verder overweeg je om fsx steam c.q. prepar3d aan te schaffen. Ook daar hebben we een apart onderdelen voor. Gebruik even de zoekoptie en sluit aan bij eerder gestelde vragen over steam c.q. prepar3d.
Graag je vraag daar opnieuw stellen zo houden we het forum overzichtelijk.
Verder overweeg je om fsx steam c.q. prepar3d aan te schaffen. Ook daar hebben we een apart onderdelen voor. Gebruik even de zoekoptie en sluit aan bij eerder gestelde vragen over steam c.q. prepar3d.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!