foto's plaatsen

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
wietske
Controller
Controller
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 nov 2010, 11:46
Locatie: Lemmer

foto's plaatsen

Bericht door wietske »

Ik heb enkele foto's gemaakt van de foutmelding die EFB weergeeft. Nu wil ik deze als antwoord op een vraag weergeven in het forum. Hoe gaat dit in z''n werk, als het al mogelijk is natuurlijk.
FSX
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: foto's plaatsen

Bericht door arno »

Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: foto's plaatsen

Bericht door greencan »

Je moet een parkeerplaats regelen.
Het mooiste is, indien mogelijk, bij je eigen provider.
Bij Xs4all heb ik zo'n parkeerplaats. Als ik een afbeelding op DFS wil zetten, link ik daar naartoe.
Er zijn natuurlijk alternatieven voor mensen die zo'n parkeerplaats niet hebben.
Nadeel: Pop-up ellende, maar niet altijd.
Met Imgbox bijvoorbeeld heb je als klikker geen popups, maar de plaatser zal dan wel weer lastig gevallen worden met allerhande feestelijkheden.
Er zullen wel suggesties volgen van doorgewinterde DFS'ers.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kevin
Moderator
Moderator
Berichten: 3304
Lid geworden op: 21 jul 2007, 19:14
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: foto's plaatsen

Bericht door Kevin »

Ik gebruik zelf vaak http://photobucket.com/, maar je moet wel een account aanmaken en het duurt allemaal ietsje langer. Van pop-ups heb ik nooit last.

Veel simpeler, sneller en hipper is https://imgur.com/! Het is letterlijk een kwestie van de gewenste afbeelding naar de webpagina slepen en hij wordt geüpload. Geen accounts, geen pop-ups, niets. Daarna kun je de URL van de webpagina met jouw afbeelding hier plakken of je zet de URL van de afbeelding zelf (rechtermuisknop op de afbeelding --> Adres van afbeelding kopiëren) hier tussen . De afbeelding is dan rechtstreeks zichtbaar op het forum.
Plaats reactie