upgrade werkt niet

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
777
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 jan 2019, 20:30

upgrade werkt niet

Bericht door 777 »

Hallo allemaal.

Gister de dvd versie van msfs2020 geïnstalleerd, maar na het starten van de sim gaat het niet verder dan "press any key "
Nu zag ik in mijn Microsoft store bibliotheek een overzicht met "Bundelinhoud "

Microsoft Flight Simulator ------ met optie "starten " ( die dus ook blijft hangen bij press any key ) ,daar onder staat;

Flight Simulator Deluxe Upgrade --------met een kleine info i , daar weer onder,

Flight Simulator Premium Deluxe upgrade ------ook met een kleine i

Als ik op de de "i " ga staan met de muis dan staat er " upgrade werkt niet op dit apparaat.

Weet iemand waar dat mee te maken heeft ?
mcenet
Observer
Observer
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2020, 10:36

Re: upgrade werkt niet

Bericht door mcenet »

Wat bij mij werkte was de installatie terug afsluiten en via start flight simulator, als administrator starten
777
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 jan 2019, 20:30

Re: upgrade werkt niet

Bericht door 777 »

Maar het lijkt alsof de deluxe en premium deluxe niet gedownload zijn. Ik heb ook lege mappen/ files in de basis root zegmaar. De dvd's bevatten alleen de standaard versie las ik en de upgrades via download en daar ging het mis...

Ik hoop niet dat het zo'n lijdensweg wordt als fsx destijds. Wat dat betreft werkt xplane heerlijk eenvoudig, maar dat terzijde. Bedankt voor je tip. Zal straks proberen.
doc-dutch
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 dec 2009, 10:51
Locatie: Weert

Re: upgrade werkt niet

Bericht door doc-dutch »

Hou je ons wel op de hoogte van je vorderingen?
doc-dutch
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 dec 2009, 10:51
Locatie: Weert

Re: upgrade werkt niet

Bericht door doc-dutch »

Hallo,
welke DVD versie heb je gekocht en welke moet je downloaden? Begrijp me niet verkeerd maar volgens mij koop ja ook de upgrades op dvd of zie ik dat verkeerd? Heb je de 120 euro versie gekocht of de 70 euro basis versie?
saskiaaerts2208
Observer
Observer
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2020, 15:05

Re: upgrade werkt niet

Bericht door saskiaaerts2208 »

hallo mensen

mijn vriend heeft gisteren het spel fsx 2020 geinstaleerd maar het spel geeft in het begin een foutmelding en dan er na verloopt alles vlekkenloos tot dat hij na na het update laadscherm de laadbalk en daarna loopt hij vast en sluit het spel zicht af maar wij hebben al alle opties gebruikt en zijn laptop voldoet aan alle eisen die ze vragen voor het spel weet ieman hier meer raad mee

Mvg Saskia Aerts
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: upgrade werkt niet

Bericht door greencan »

Welkom Saskia!
Wat me tot nu toe opvalt in het Fs2020 gedeelte dat er nog niemand is dit dit wonder aan de praat heeft gekregen..
En dus zou het aardig zijn als degene bij wie dat wel is gelukt daar een melding van zou maken zodat er wellicht wat aanknopingspunten ontstaan voor anderen.
Edit: Die meldingen zijn er inmiddels.
Het is gekmakend om dagenlang naar een oplossing te moeten zoeken zonder het flauwste idee waarnaar je moet zoeken.
Dat weet ik dan weer van een addon die niet werkte omdat er een , stond waar een . moest staan. Zulke stomme kleine dingen kunnen dus het verschil maken.
De support van Microsoft blijf ook nog afwezig zoals ik in een ander topic kon lezen.
Zelf heb ik nog geen belangstelling voor Fs2020. Daar moet ik weer een nieuwe pc voor aanschaffen en er staan er hier al vijf..
Maar het gaat uiteindelijk goed komen, daar ben ik zeker van. De vraag is alleen hoe lang dat moet gaan duren.
Sterkte mensen!
:dup:
Afbeelding
777
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 jan 2019, 20:30

Re: upgrade werkt niet

Bericht door 777 »

doc-dutch schreef: 23 aug 2020, 13:18 Hallo,
welke DVD versie heb je gekocht en welke moet je downloaden? Begrijp me niet verkeerd maar volgens mij koop ja ook de upgrades op dvd of zie ik dat verkeerd? Heb je de 120 euro versie gekocht of de 70 euro basis versie?
De dvd's bevatten blijkbaar toch alleen de basis.

Vele malen te vergeefs via de store de upgrades proberen te downloaden.
Nu heb ik eerst de Xbox app geopend en klein gemaakt naar taakbalk. Vervolgens via start de sim gestart als administrator. En het ging nu eindelijk verder na " press any key"
Ben nu na een week eindelijk de extra content / upgrades aan het downloaden. Hoop dat 't goed gaat...
Tevens heb ik voor de zekerheid de taal op Engels VS gezet.

Succes!
Opa_Niek
Observer
Observer
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2015, 16:02

Re: upgrade werkt niet

Bericht door Opa_Niek »

Ik heb nu na 2 dagen alles werkend
Via via het probleem zat bij mij in de map onestore
Close flightsim Navigate ga naar onderstaande map
C kan ook een andere drive letter zijn
C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Official\OneStore Delete all fs-base-cgl-0.1.21.fspackage.NNN and fs-base-cgl-0.1.21.fspatch files. Launch filesim. It will download all those files again and hopefull...
Dus in de map staan fspackage (bij mij 3) verwijderd of verplaatsen
Toen opnieuw gestart en 4 uur later was alles binnen en uitgepakt
Hoop dat er mensen zijn die hier wat aan hebben
Hier kan je ook heel veel vinden
https://forums.flightsimulator.com/
Maar als hij werkt ben je er nog niet
Alle extra hardware joystick enz werken niet
Dus nog veel uit te zoeken
Computer configuration is
I7 -4790
Gtx 1650 super
350 ssd harde schijf
16 gb geheugen
Niek
Gebruikersavatar
FsTheo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 14013
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:34
Locatie: Zandeweer, Prov. Groningen
Contacteer:

Re: upgrade werkt niet

Bericht door FsTheo »

Ondertussen loopt het hier.
Het enige wat ik nodig had was, geduld. :)

Maar, de installatie liep goed.
Het daarna ophalen van de extra's liep goed.
Het daarna starten van de sim en het bijwerken ging goed. (Updates via het update-scherm)
M'n oude joystick Saitek X52pro pakte de zaak goed op.
TrackIR v5 moest waarschijnlijk even wennen; ik hing ondersteboven in de cockpit. :lol:
Maar na een herstart ging dat ook goed.
En het ophalen en installeren van het cadeautje van Aerosoft, vliegveld Paderborn ging ook goed!

Dus, nu nog even wachten op de nieuwste versie van Plan-G. (werkt wel maar op de database van FSX.)
En het bijwerken van FsEconomy want de vliegtuigen waar ik daarin mee vloog zitten (nog) niet in de nieuwe sim.

Het enige wat ik echt nog moet uitzoeken is de snelheid waarmee MSFS start. Vanaf het moment dat ik op de knop druk, tot het moment dat ik in de cockpit zit verlopen er zeker 5 tot wel 7 minuten die gevuld worden met melige muziek. Via taakbeheer zie ik dan wel heel wat netwerk activiteit maar op een Ziggolijntje zou dat niet zo'n probleem mogen zijn.

Theo :wink:
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: upgrade werkt niet

Bericht door greencan »

Het echte goede nieuws is dat je nu weer mee kunt draaien in de vaart der Fs volkeren!
Blij weer van je te horen.
:dup:
Afbeelding
hondaman63
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 okt 2013, 11:21

Re: upgrade werkt niet

Bericht door hondaman63 »

Hallo ik lees dezelfde problemen bij mij loopt update 2e 40gb blijft hij hangen als ie nog ongeveer 24gb moet downloaden als administrator uitgevoerd.
Maar na 2 uur 0bytes gedownload.

Weet iemand hier oplossing voor
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: upgrade werkt niet

Bericht door greencan »

Ik denk dat we hier in een soort van 'zwart gat' zitten. Wat bij de éen zonder problemen werkt loopt bij een ander mis.
Dat zwarte gat zit voor mijn gevoel in de pc en de samenstelling/combinaties van alle hardware. Een conclusie waar niemand wat mee opschiet natuurlijk.
Zelf heb ik twee probleemloze installaties achter de rug op schone computers, speciaal voor dit doel (fs2020) samengesteld.
Dan ligt het niet aan de 'andere kant' zal ik maar zeggen.
En verder? :G:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Polito
Instructor
Instructor
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2007, 20:59
Locatie: Euskal Herria

Re: upgrade werkt niet

Bericht door Polito »

In mijn geval duurde het downloaden en duurde, tot ik mijn provider ervan op de hoogte stelde.
Deze verving mijn modem voor een veel snellere en mijn probleem was opgelost.
Alle latere updates verlopen gesmeerd.
Intel i5-8400CPU 2,71Ghz - Windows 10 Pro 64 bits - 16Gb RAM - Geforce GTX1050 - HPCompaq LA2206xc/LG L225WS - T.Flight Stick X
Plaats reactie