fmc copiloot programmeert niet. 747-800

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Williyam
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2013, 15:09
Locatie: Spijkenisse

fmc copiloot programmeert niet. 747-800

Bericht door Williyam »

Gaat om de fmc van de 747-800!
Kan een vlucht prima invoeren met de linker fmc maar met de rechter en onderste fmc kan je niks invoeren. Zal wel ergens een knopje voor zijn maar ik kan 't niet vinden.
De rechter fmc heb ik nu recht en in het midden gezet met een custom view zonder dat er knoppen m'n beeld zitten. Maar kan er niks mee, Die linker zit de speedbrake voor m'n neus.

William
Xolon
Supervisor
Supervisor
Berichten: 1402
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:28
Locatie: Dubai

Re: fmc copiloot programmeert niet. 747-800

Bericht door Xolon »

Hi William,

Zolang je 1 CDU tot je beschikking hebt (het schermpje + knopjes waarmee je de FMC aanstuurt), dan hoef je je niet druk te maken om de andere 2. Je zegt dat je de linker CDU kan gebruiken, dus wat is dan precies het probleem?
Senior First Officer B777, voormalig B737 vlieger
Williyam
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2013, 15:09
Locatie: Spijkenisse

Re: fmc copiloot programmeert niet. 747-800

Bericht door Williyam »

Bij Fsx payware vliegtuigen kon je altijd de cdu met een knop in beeld zetten kaarsrecht en schuiven waar je maar wilt. Bij fs2020 moet jet dat beeld kantelen gewoon niet handig en nou heb ik met een custom view (1 knop) ook de cdu recht in beeld maar dan zit met de linker cdu de speedbrake voor sommige knoppen.
Xolon
Supervisor
Supervisor
Berichten: 1402
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:28
Locatie: Dubai

Re: fmc copiloot programmeert niet. 747-800

Bericht door Xolon »

Ok,
Dus je kan de FMC mbv de CDU wel programmeren, het zicht erop is alleen wat lastiger?

Ietwat verkeerde titel dan. Maar alsnog lastig. Kan je hier niet echt meer helpen, draai zelf al jaren geen MSFS meer 🤷🏼‍♂️
Senior First Officer B777, voormalig B737 vlieger
Plaats reactie