"Game of the Year" * kuch *

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DutchGuyMikey
Observer
Observer
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2021, 09:27
Locatie: Hoorn NH

"Game of the Year" * kuch *

Bericht door DutchGuyMikey »

Zoveel problemen met installeren en het dan nog "Game of the year" durven te noemen...\
PeterL
Instructor
Instructor
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 dec 2009, 19:08
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: "Game of the Year" * kuch *

Bericht door PeterL »

Dat is ook de reden dat ik MS2020 nog niet heb aangeschaft, ik heb gewoon geen zin meer in al dat gedoe. Toch is installeren zonder problemen mogelijk. Een kennis met een systeem dat nauwelijks voldoet aan de minimumeisen kocht de dvd-versie, installeerde 10 dvd's zonder hapering, vervolgens alle updates en vliegt direkt zonder een enkele foutmelding met hoge fps. ???????????????? Tja, het kan dus wel
Gebruikersavatar
madfred
Instructor
Instructor
Berichten: 221
Lid geworden op: 07 jan 2007, 21:27
Locatie: Colorado Springs, USA

Re: "Game of the Year" * kuch *

Bericht door madfred »

Installatie is niet zo moeilijk. Er zijn diverse videos op youtube.com die je de weg wijzen.

Herinner je wat een gedoe het was om FSX te installeren;
Installeer buiten de standaard locatie, simconnect zus en zo, Redistributable 2005, 2013 en uhh 2015.
en wat al niet meer.

In het kort:
Met FS2020 van de Microsoft Store is de enige aanbeveling om de installatie op een lokatie als Drive X:\FS2020 te installeren. Dat is om eenvoudig de "Community" map te vinden, en het voorkomt errors voor to lange lokatie namen.

In mijn geval heb ik een C: drive voor Windows, en een aparte hard drive E: (SSD) voor mijn vlieg simulator programma's.
Dus ik gebruik D:\FS2020, met als resulteert dat de "Community" en "Official" mappen direct in de D:\FS2020 te vinden zijn.
Dit maakt het enorm eenvoudig om mods/add-ons te installeren.

Een ander onderwerp hier op DutchFS noemt het idee om een link naar de "Community" map op je desktop te plaatsen.

Het enige dat mij niet bevalt, is dat je niet om een update heen kunt, en als er iets met die update mis is, ondervinden we het (bijna) allemaal.

En "Game of the year".... Ja, laat Microsoft niet naast die al grote schoenen gaan lopen, haha
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Afbeelding
Pietergsxr
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 mei 2014, 10:59

Re: "Game of the Year" * kuch *

Bericht door Pietergsxr »

Voor mij is het zeker Game of the year.
Alles werkt gewoon vanaf het begin, zie mijn eerdere post (10 DVD's)
Genoeg ellende meegemaakt vroeger met de eerdere MS versies in de jaren 90 en 00.
Om over FSX en P3D maar niet te spreken, verschrikkelijk !....man, man man
Pieter
Plaats reactie