Alpha en Bravo Honeycomb

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
janlida
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 165
Lid geworden op: 09 jun 2011, 15:31
Locatie: Zaanstreek
Contacteer:

Alpha en Bravo Honeycomb

Bericht door janlida »

Beste Flightsimulatorvrienden.

Ik ben een niet zo'n gevorderde simmer van 73 jaar die wel wat Engels spreekt maar met technische info kom ik niet zo heel ver. Ik heb sinds kort de Alpha en Bravo set van Honeycomb. Nu ben ik bezig geweest e.e.a. op mijn huidige PC te krijgen waarop ik nu nog met FSX vlieg. Over ruim een half jaar hoop ik een volledige MSFS2020 op een nieuwe computer te hebben die goed genoeg is om alles vloeiend te kunnen draaien en dan wil ik de set ook over zetten naar deze nieuwe PC.
Het goed instellen nu van deze set lukt mij niet en nu is mijn vraag of er iemand is die mij kan helpen en via Teamviewer of Skype e.e.a. goed draaiend te krijgen met de nodige goede in-en afstellingen?

Ik hoor graag van U of dit kan en of U dat zou willen doen en wil U alvast bedanken voor Uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
KLM 349.
Jan. [vlieg] :)
Gebruikersavatar
madfred
Instructor
Instructor
Berichten: 221
Lid geworden op: 07 jan 2007, 21:27
Locatie: Colorado Springs, USA

Re: Alpha en Bravo Honeycomb

Bericht door madfred »

Hallo KLM349,

Ik heb je post in the FS2020 forum ook gelezen.

Ik heb FSX al lang niet meer aangeraakt, maar heb wel P3Dv5 geinstalleerd.

Ik heb de Honeycomb Alpha en Bravo, en de instellingen in FSX zijn bij mijn weten identiek aan P3D.

Ik gebruik wel FSUIPC voor het instellen van de assen, en Linda voor de schakelaars.

Ik denk dat ik je in ieder geval op weg kan helpen met de standaard FSX instellingen, maar ik heb een week of zo nodig om mijn instellingen in P3D te controleren, en wat onderzoek te doen in vergelijking met FSX.

Ik kan daarna via Skype (scherm delen) je proberen te helpe. Geen garanties, maar ik wil het zeker proberen.

Laat me weten via een PM (Privebericht) als je het een goed idee vindt.
Het is dan tevens handig als ik weet welke versie van FSX en welke Windows versie je gebruikt.

Het zou zonde zijn om zulke goede controllers alleen in hun verpakking te kunnen bewonderen :D

Veel vlieg plezier,
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Afbeelding
wim
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 jun 2018, 23:40

Re: Alpha en Bravo Honeycomb

Bericht door wim »

Hallo KLM349, Is het al gelukt de Honeycomb bravo te programeren? Ik heb sinds een pasr dagen ook deze zet en ben nog druk bezig met programeren. Mocht je nog bezig zijnkunnen we misschien wat kennis uitwisselen. 2 weten immers meer als 1. mocht het zo zijn, hoor ik het graag. Gr wim
janlida
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 165
Lid geworden op: 09 jun 2011, 15:31
Locatie: Zaanstreek
Contacteer:

Re: Alpha en Bravo Honeycomb

Bericht door janlida »

Hallo Wim.
Hierbij even een reactie van een 73 jarige (niet zo ervaren ) flightsimmer.
Ik ben via Skype met iemand in het buitenland in contact hierover die er heel veel van af weet en mij daarbij helpt. De oplossing is er nog niet en a.s. zaterdag 30 april heb ik een skype-sessie met hem om te zien of er een oplossing is. Let wel ; gaat hier nu nog om FSX. Voor mij is MSFS 2020 pas in de loop van dit jaar aan de orde.

Groet
KLM 349. [vlieg] :dup:
Plaats reactie