B737 Home cockpit (project) te koop

Ons "marktplaatsje" voor vraag en aanbod van PC`s, spullen en FS gerelateerde zaken.

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
paullie1995
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jul 2011, 16:40

B737 Home cockpit (project) te koop

Bericht door paullie1995 »

Hi,

Na al een tijd niks meer met mijn zelfgemaakte cockpit gedaan te hebben heb ik besloten te kijken of er animo is om deze over te nemen. Hij staat niet in de weg dus hoeft niet perse weg maar het ziet er naar uit dat ik er niks meer mee ga doen. Misschien iemand hier die het leuk vindt om er mee door te gaan. Het is een zelfbouw project en de cockpit is zeker nog niet af. Hieronder wat details en een link naar de foto's. Bij serieuze interesse kan je me berichten.

Gr Jean-Paul

Details:

- Logitech G940 flight system
- PC Quad core AMD met externe videokaart (draait flight sim fsx met wat addons)
- 2 PC's met windows XP voor primary flight display, navigation display, engine display
- Ifly 737
- Opencockpits MCP (disengage switch zit er wel op, werkt niet helaas)
- Fly engravity CDU (eerste versie volgens mij met verlichting)
- Autobrake panel (hispapanels volgens mij)
- Main panel DU en Lower panel DU (opencockpits)
- Landing gear panel (selector met wiel wilde ik zelf maken)
- Nose wheel steering opencockpits
- Light test en AT disarm/AP disarm en FMC lichtjes
- Pokeys kaarten voor schakelaars en LED jee
- Eventueel ook nog 2 beugels waar je een touchscreen aan op kunt hangen voor de overhead panel boven je hoofd

Ben vast nog iets vergeten maar voor vragen ben ik bereikbaar. Kan zijn dat ik niet zo snel reageer al een tijdje niet meer op het forum geweest maar zal proberen wat vaker te kijken. Link naar de foto:

https://photos.app.goo.gl/jmuy4ocWcmpMTCee7
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: B737 Home cockpit (project) te koop

Bericht door greencan »

Bump.
Afbeelding
Plaats reactie