Little Navmap

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Japio
Instructor
Instructor
Berichten: 487
Lid geworden op: 29 jan 2008, 22:01

Little Navmap

Bericht door Japio »

Een poosje geleden alweer heb ik LNM geïnstalleerd i.c.m. MSFS2020, echter krijg ik LNM nog niet goed werkend, o.a.het vliegplan wordt niet gevolgd.
( voorheen had ik FSX - fscommander en Plan G wat perfect werkte ) Ik kan het niet vinden maar ik doe natuurlijk iets niet goed, is het misschien zo dat na de installatie nog het e.e.a.aan instellingen moet worden gedaan, zoals ik al zei kan ik het helaas niet vinden. Dus als er iemand is die dit weet zou ik hem zeer erkentelijk zijn.
:G:
Gebruikersavatar
PW053
Instructor
Instructor
Berichten: 253
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:42

Re: Little Navmap

Bericht door PW053 »

De meest recente versie van Plan G zou MS2020 ook moeten ondersteunen :wink:

https://www.tasoftware.co.uk/



Mvg, Frank [vlieg]
"If you can fly a Sopwith Camel, you can fly anything" :fl: Majoor James "Biggles" Bigglesworth.
Japio
Instructor
Instructor
Berichten: 487
Lid geworden op: 29 jan 2008, 22:01

Re: Little Navmap

Bericht door Japio »

Das goed nieuws, gelijk nakijken, bedankt voor deze informatie.
Japio
Instructor
Instructor
Berichten: 487
Lid geworden op: 29 jan 2008, 22:01

Re: Little Navmap

Bericht door Japio »

Inmiddels heb ik begrepen dat via de bovenbalk en dan gereedschap - opties het e.e.a staat. Mocht er iemand zijn die de betreffende gegevens bijv. op een sticky heeft staan hou ik me aanbevolen, kosten worden uiteraard vergoed.
Japio
Instructor
Instructor
Berichten: 487
Lid geworden op: 29 jan 2008, 22:01

Re: Little Navmap

Bericht door Japio »

PW053 plan -G werkt in MSFS2020 - betreft versie 4- en er zijn nogal wat mogelijkheden bijgekomen en voor sommigen wellicht een voordeel , het programma hoeft niet te worden geïnstalleerd. :dup:
Plaats reactie