Naam: Hamza
Achternaam: Essaadi
Afkomts: Marokaanse
Hobbys: Vliegen real-life en virtueel!, Meisjes versieren

Status: bijna-relatie
Overige: Wil je me toevoegen op hyves? Dat kan: hza51.hyves.nl
Moderator: Moderator-groep
Weet zij dat ook?AFR521 schreef:Status: bijna-relatie
Ach, ik zag gisteren de beelden voorbij komen uit het Koreaanse parlement...Polito schreef:: de Spaanse politiek.
Welkom terug dan maar Steven, alleen, als ik op je naam klik en dan al jou berichten bekijk... geen van de vier IVAO hoor!stevenfsx schreef:IVAO en dat is eigenlijk het enige topic waarin ik te vinden ben denk ik.
Nee maar toen was ik nog niet op IVAOFsTheo schreef: Welkom terug dan maar Steven, alleen, als ik op je naam klik en dan al jou berichten bekijk... geen van de vier IVAO hoor!![]()
Theo
Ik heb me laten vertellen dat er meer moeten zijn, dus dat zou heel goed kunnen!Jeffrey93 schreef:mijn vader is ook applicatiebeheerder geweest.![]()
Ik zie dat je in Uden woont, ik woon zelf vlakbij Oss. Helaas woon ik op dit moment nog in Portugal maar dat moet met een paar maandjes ook voor bij zijn dus mocht je echt in de moeilijkheden zitten dan laat maar weten. Aangezien we binnenkort een klein eventje hebben.eddepet240 schreef:Dank jullie wel voor het welkom.Het is zeker moeilijker als een racesim maar daarom denk ik niet minder leuk![]()
Alleen al de afkortingen al die ik hier leesMaar als ik de
goed lees moet het goed komen.
Vandaag heb ik een Saitek X52 binnen gekregen want met het toetsenbord was geen succes.Als ik op wou stijgen leek ik wel een rasechte raketTot dat het woord stall in beeld kwam