Sinds 2 dagen ben ik in bezit van MFS + steam;installatie verliep vlot; Toch is er een probleem(pje);als ik wil vliegen en ik klick op "Fly Now" , dan gaat het scherm op zwart en gebeurt
er verder helemaal niets !!??. Als pure beginner kom ik er niet uit , wat zou ik fout hebben gedaan !;noot: ik werk met Windows 10.
Is er een oplossing voor ? ;Gaarne Uw aandacht en bij voorbaat mijn dan. J.D.Schaap
probleem bij MFS + steam
Moderator: Moderator-groep
-
- Observer
-
- Ere oud staflid
Re: probleem bij MFS + steam
Welkom op dit forum. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een probleem kan zijn met een ( te ) hoge resolutie van je scherm.
Wat is je resolutie in W10 en FSX?
Verder is ook al eens geadviseerd om in de logboeken te kijken wat de oorzaak kan zijn:
http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 64#p265564
Wat is je resolutie in W10 en FSX?
Verder is ook al eens geadviseerd om in de logboeken te kijken wat de oorzaak kan zijn:
http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 64#p265564
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
-
- Observer
Dank voor snelle reactie !;zowel resolutie van Windows 10 en FSX staan gelijk; overigens - en ik kan niet verklaren hoe da kon - maar
als ik nu op "fly now" klick , dan werkt het!!! , ra ra ra hoe was dat ineens mogelijk. Ik sluit wel altijd af met Ctrl + C.
als ik nu op "fly now" klick , dan werkt het!!! , ra ra ra hoe was dat ineens mogelijk. Ik sluit wel altijd af met Ctrl + C.
-
- Ere oud staflid
Tsja. Computers zijn soms net mensen
Die doen soms ook handelingen die niet te begrijpen zijn.
Niet verder meer over nadenken maar nu lekker gaan vliegen. Als je tijd hebt kan je de logboeken ( zoals in een andere link voorgesteld) een nazoeken/uitpluizen.
Veel vliegplezier en kom gerust terug met vragen er zit heel veel kennis op dit forum.

Niet verder meer over nadenken maar nu lekker gaan vliegen. Als je tijd hebt kan je de logboeken ( zoals in een andere link voorgesteld) een nazoeken/uitpluizen.
Lijkt me niet juist. Het beste is om de afsluitopties van fsx te volgen.J.D.Schaap schreef: Ik sluit wel altijd af met Ctrl + C.
Veel vliegplezier en kom gerust terug met vragen er zit heel veel kennis op dit forum.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
-
- Observer
Tnx voor info en tip....ik sluit nu af op de correct aangegeven manier van MFS !
-
- Ere oud staflid
Mocht je er ooit nog eens achter komen wat de oplossing is geweest dan willen we dat hier ook graag lezen. Een ander kan daar zijn voordeel uithalen.
-
- Observer
Mocht ik ooit erachter komen, dan zal ik dat zeer zeker doen !...voorlopig is het mij nog steeds een groot raadsel..HOE het ineens wel
ging !!??. Tot heden gaat het proefvliegen prima.
ging !!??. Tot heden gaat het proefvliegen prima.