Ik wou vragen,of het mogelijk is als je flightsimulator X heb geinstallerd
ook nog een andere erbij kan zetten op de zelfde harddisk.
Het gaat om X Plane 11
Graag een responce
Ik heb die vraag eerder voorbij zien komen, maar kan het antwoord daarop niet meer terugvinden. Ik vond wel een bericht over P3D en FSX, dat lees je hier: https://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?t=20915
Het lijkt me dus dat Xplane 11 en FSX op 1 schijf ook mogelijk is, mits genoeg ruimte natuurlijk
Ik heb FSX en Xplane op dezelfde schijf SSD staan. FSX direct op C: en Xplane op het bureaublad. Ze bijten elkaar echt niet. Gewoon doen.
Groet Gerard.
Windows 10 Home Premium 64 bit, Processor:Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU (at) 3.4GHz. Geheugen 8.00 GB. Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 560 Directx11.2 SaitekX52
Ik heb voor beide simulatoren een aparte partitie aangemaakt. Wel staan de scenery's op een aparte grote schijf en
via Junction Link Magic verbonden met de hoofdmap van de bv X-plane.
Ik heb voor FSX-SE, FS9.1 plus alle bijbehorende software zoals REX 2-3, softclouds Weather Radar NL2000 FSglobal etc.. een hardisk (D).
Windows op C, bestanden op E en dat is een partitie van C
Een tijdje Xplane 11 (de trailversie) erbij op de D schijf leverde geen problemen op.
"If you can fly a Sopwith Camel, you can fly anything" Majoor James "Biggles" Bigglesworth.