Mijn voor vanavond geplande vluchtje ging dus niet door. Geen zin om te wachten tot de download binnen is.
Is er echt geen mogelijkheid om de download uit te stellen tot een later tijdstip?
Los daarvan: Als dit zo doorgaat loopt mijn beschikbare geheugen wel snel terug. Ik kan nog even vooruit, maar waar houdt dit op?
Als mijn eerste vraag gaat worden beantwoord met 'nee', kun je straks dus niet meer vliegen als je geheugen vol is, tenzij je nog een andere drive tot je beschikking hebt. Daarop installeren kan wel, want via 'browse' kun je een pad/drive aangeven.
Al met al weer tenenkrommend gebruiksonvriendelijk -naar mijn mening. Ik zet dat er maar bij voor de zekerheid omdat ik misschien iets over het hoofd zie..
Edit 26/11:
Die update blijkt overigens zeer de moeite waard. Er zijn o.a. een aantal nieuwe toestellen toegevoegd. De F18 spreekt me het meest aan. Mooi uitgevoerd en prettig te vliegen, ook in VR.
In het VR gedeelte zijn ook weer wat zaken verbeterd.

Edit2:
De update zet bij 'assistance' weer een aantal zaken op 'on' die ik op 'off' had gezet. Dat u het maar
even weet....