gegevens kunnen niet worden gesynchroniseerd met de cloud

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Henkie6
Observer
Observer
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2024, 16:34

gegevens kunnen niet worden gesynchroniseerd met de cloud

Bericht door Henkie6 »

Goedenavond,
Ik heb een week of 5 geleden MSFS 2020 aangeschaft.Na wat problemen met het downloaden en installeren heb ik het daarna 3 weken tot volle tevredenheid kunnen spelen. Het spel startte in 1 , 2 minuten op, en mijn logboek was weer geladen. Nu is dat anders, het duurt minstens 20 minuten, waar bij ik eerst de mededeling dat de, mijn gegevens niet met de cloud worden gesynchroniseerd , met de keuze "synchroniseren stoppen" of "wachten"
Wat ik kies maakt niet zoveel uit denk ik, want na ongeveer een 20 minuten start het spel min of meer op. Nu moet ik net als bij de eerste installatie een paar keuzes maken:
-Toegankelijkheids- instellingen
-dan het scherm Controleren updates, waarbij in het scherm wat foto's te zien zijn
- Instellingen voor grafische weergave
-Instellingen voor streamen van wereld gegevens
-gegevenslimiet , waarbij bij mij een rode balk te zien is bij gegevensverbruik.
-dan de spelbediening
-Instelling voor ondersteuning
Dan weer wat foto´s
Daarna het startscherm.
Dan kan ik spelen, maar kijk ik in mijn logboek dan is dat leeg.

Als ik op de Xbox app kijk zie ik wel dat er bewaarde gegevens zijn, maar die worden niet meegenomen bij het opnieuw opstarten.
Zal proberen wat foto's toe te voegen.

groeten, Henkie6
Henkie6
Observer
Observer
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2024, 16:34

Re: gegevens kunnen niet worden gesynchroniseerd met de cloud

Bericht door Henkie6 »

https://photos.app.goo.gl/UBugSvKpweHeK ... FFJhu3TFd9


Ik weet niet of het gelukt is met de foto's anders hoor ik het wel.

groeten Henkie6
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3708
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: gegevens kunnen niet worden gesynchroniseerd met de cloud

Bericht door greencan »

Welkom!
Die link geeft de melding '' invalid dynamic link'.
Misschien heb je nog andere mogelijkheden, of zie je PB.
Afbeelding
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3708
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: gegevens kunnen niet worden gesynchroniseerd met de cloud

Bericht door greencan »

De foto's zijn binnnen. Hier staan ze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wie helpt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Polito
Instructor
Instructor
Berichten: 297
Lid geworden op: 05 jan 2007, 20:59
Locatie: Euskal Herria

Re: gegevens kunnen niet worden gesynchroniseerd met de cloud

Bericht door Polito »

Als ik de foutmelding opzoek zie ik dat heet een update kwestie kan zijn,
maar ook een visscanner, die de update tegenhoudt.
Je kunt naar de settings gaan bij updates. Staat daar een melding update herstarten?
Die zou je kunnen aanklikken.

Succes!
Intel i5-8400CPU 2,71Ghz - Windows 10 Pro 64 bits - 16Gb RAM - Geforce GTX1050 - HPCompaq LA2206xc/LG L225WS - T.Flight Stick X
Plaats reactie