Ik heb een tijdje een probleem met wanneer ik mijn vliegtuig opstart.
Hij begint gewoon te springen
Ik heb op internet een paar fix paginas gevonden maar daar versta ik dus helemaal niet van.
Ik heb ook in het nederlands gezocht maar daar bestaan er geen topics van?
-Ik heb het probleem met: payware, freeware en default vliegtuigen.
-Alles is Legaal aangekocht dus geen gecrackte versies.
Ja, bedankt, Mattis, ik had niet gezien dat hij het ook had over de default vliegtuigen, maar ik meende het probleem te herkennen van soortgelijke gevallen op een ander forum.
Ja ik heb onlangs een scenery addon geïnstalleerd (As Corfu: Eigenlijk Werkt die niet goed problemen met default scenery die er door komt).
En Ja ik heb dit op elk vliegveld.
Misschien die "Corfu" dan eens uitvinken in de library, of verwijderen? Heb je ook iets van Orbx ( b.v. fsglobal of dergelijke, of een mesh scenery) geinstalleerd?
Zo ja, misschien ook eens uitvinken?
Ik denk niet dat ik je kan helpen maar voor ik mijn hersens pijnig, zou ik eerst willen weten welk vliegtuig waar springt en hoe dat springen eruit ziet: gaat het vliegtuig iets op en neer door windstoten of springt het als een kangoeroe?
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Ik weet niet of je al een oplossing hebt gevonden maar volgens mij komt het doordat je ''Mesh complexity'' te hoog staat! Probeer die eens te verlagen en volgens mij moet het dan verholpen zijn.
Ik heb een tijdje een probleem met wanneer ik mijn vliegtuig opstart.
Hij begint gewoon te springen erg lastig.
Fs heb ik inmiddels tig malen geïnstalleerd om dit probleem op te lossen
helaas niets helpt.
Ik heb win 7 prof
Fsx de luxe
PMDG 737-800
-Ik heb het probleem met: payware, freeware en vliegtuigen.
-Alles is Legaal aangekocht dus geen gecrackte versies.
Al vast bedankt voor het mee denken om dit probleem op te lossen
Heeft het misschien te maken met het feit dat het decimaalscheidingsteken soms als komma, en soms als punt weergegeven in Windows 7 ingesteld staat...?
Ik heb heb zelfde probleem, ben aan het zoeken gegaan waarom??
het is mij opgevallen dat de trimstand van het toestel in het begin van de vlucht op een te lage stand gezet
moet worden.
De normale trimstand is 3.95 en hoger, maar in het geval van springen moest de trim op 2.20 - 2.60 gezet worden dat is veel te laag.
wanneer je de stand bewust hoger zet bv 3.95 dat heeft geen invloed op het springen na de tijd.
Na de vlucht, wordt deze vlucht in de meeste gevallen opgeslagen, nu ontstaat het probleem het toestel is te licht is, en
bij het opnieuw opstarten van de Fs en je sorteert het toestel wat je hebt opgeslagen dan gaat deze springen.
Ik heb geen verklaring voor het te lage instelling van de trim, deze instellingswaarde wordt bepaald door de Takeoff ref
deze is te beïnvloeden met de fuel inhoud dat is ook alles.
Dit probleem van de trim komt niet altijd voor, soms doet deze het goed, met het gevolg dat het toestel niet gaat springen, na
opnieuw opstarten van de fs!
Graag zou ik een oplossing willen hebben voor de het oplossen van de te lage trimstand die wordt aangegeven?
Als iemand een oplossing heeft voor dit probleem hoor ik /wij dat graag.
Met welk vliegtuig start FSX op? Het wordt altijd aanbevolen en zeker bij complexe vliegtuigen zoals de PMDG's, om FSX op te starten met een default vliegtuig, bij voorkeur de Aircreation of Cessna 172. Pas zodra FSX zover geladen is dat je het openingsmenu ziet, start je je vlucht via Load of door zelf een vlucht samen te stellen.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)