FSX:SE omzetten naar FSX

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
crazyrozol
Student Pilot
Student Pilot

FSX:SE omzetten naar FSX

Bericht door crazyrozol »

Hallo!

Ik heb eventjes geleden fsx steam edition gekocht, en er zit qua prestaties inderdaad wel een verschil in met de box versie. Zou er een mogelijkheid zijn, om sommige improvements over te zetten naar de box versie? Aangezien nog niet alle addons werken op fsx:se. Bv, er zal wel wat geknutseld zijn geweest ik de CFG's? :hm

Vlieg ze :wink:

Matthias
FlipS
Site Admin
Site Admin

Re: FSX:SE omzetten naar FSX

Bericht door FlipS »

Ik heb FSX SE nog niet maar zeer waarschijnlijk is er meer gewijzigd dan alleen configuratiebestanden. In elk geval zal er aan de shaders gewerkt zijn en ik vermoed dat er ook wijzigingen in fsx.exe zijn aangebracht om beter gebruik te kunnen maken van de videokaart.

Wat is het probleem met de add-ons: kun je ze niet installeren of lukt installeren wel maar geven ze foutmeldingen?
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
PeterL
Instructor
Instructor

Bericht door PeterL »

Kijk ook even naar mijn bericht van 9 augustus.

(at) Kevin Bedankt voor het omzetten van de link, ik zie het nu pas.
crazyrozol
Student Pilot
Student Pilot

Bericht door crazyrozol »

Hey

Ok het was het proberen waard. Maar gek genoeg zie ik helemaal geen fps improvements bij de SE versie tegenover de Box versie, dus momenteel zou dat zelfs nog niet nodig zijn. Ik heb gisteren een beta-tester van fsx:se gesproken, en die zei ook dat dat niet ging omdat ze er voor gezorgd zouden hebben dat de 2 simulators totaal andere programma's zouden zijn. Maar wie weet, doet iemand het toch :wink:

De Addon die lastig deed was WOAI. Maar dat probleem is al gefixt. Behalve FSrecorder gaat nog niet (maar dat zal voor een ander topic zijn). :)

PeterL -> Bedankt voor de link ;)
PeterL
Instructor
Instructor

Bericht door PeterL »

De verbetering ziet meer in de stabiliteit van FSX, dan dat je meer fps kunt verwachten. Veel gebruikers melden in ieder geval de afwezigheid van Out of Memory meldingen. WoAI geeft bij mij geen enkel probleem, al mijn FSX add-ons laten zich gewoon in Steam installeren.
Plaats reactie