AR_MOD_grass
Moderator: Moderator-groep
-
- Instructor
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13
AR_MOD_grass
Van Simmarket gekocht voor FS9: "AR_MOD_New_real_grass for FS2004.exe". Geinstalleerd na aangegeven te hebben in welke directory. Is hoogst waarschijnlijk terecht gekomen in FS9/Scenery/World/texture want elders kan ik het niet terugvinden (om het te uninstallen).Het probleem is dat het afschuwelijk samengaat met NL2000, het gras in NL2000 is een grote groen-gele veeg. Weet iemand een foefje om uit de grote brei van textures onder World/texture de zaak nog te redden?
-
- Ere oud staflid
- Berichten: 10436
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
- Locatie: ergens op deze aardbol
Re: AR_MOD_grass
Kan je niet dé-installeren via configuratiescherm/programma's ? Zorg wel eerst even voor een backup van fs9.
Misschien kan je het nog eens installeren in een schone directory. Zo weet je welke en waar bestanden worden geinstalleerd.
Misschien kan je het nog eens installeren in een schone directory. Zo weet je welke en waar bestanden worden geinstalleerd.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
-
- Instructor
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13
Re: AR_MOD_grass
Was niet te vinden in config.scherm/programma's. Geïnstalleerd in een schone directory en daar stond de betr. texture "detail1" . Deze opgespoord in FS9/Scenery/World/texture en verwijderd. NL2000 heeft het eigen "gras" weer terug. Dank,Arno.
Herman
Herman
-
- Ere oud staflid
- Berichten: 10436
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
- Locatie: ergens op deze aardbol
Re: AR_MOD_grass
En zo helpen we elkaar weer verder
Dank voor de terugkoppeling.

Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
- FsTheo
- Site Admin
- Berichten: 14013
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:34
- Locatie: Zandeweer, Prov. Groningen
- Contacteer:
Re: AR_MOD_grass
Toch apart. De scenery wordt in een bepaalde volgorde opgebouwd en NL2000 komt later aan de beurt. Dus overschrijft en overtekent die wat eerder door default FS in de wereld geplaatst werd.
Dan wel, jou texture 'detail1' bracht toch een eigen 'entry' mee voor de scenery.cfg en is daardoor hoger in de hierarchie terecht gekomen.
Theo
Dan wel, jou texture 'detail1' bracht toch een eigen 'entry' mee voor de scenery.cfg en is daardoor hoger in de hierarchie terecht gekomen.

Theo

-
- Instructor
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13
Re: AR_MOD_grass
Het zal wel zo zijn, Theo, maar het gaat mij een beetje boven de pet. Ik laat het maar zo, Het gras kostte mij slechts € 8,00 en gaf me jammer genoeg wat sores. Ben blij dat het NL2000-gras weer terug is.Dank voor je reactie.