Het onderstaande vindt plaats te Maastricht (EHBK). De EHBK is uit NL2000. Laatste versie installer en updates.
Windows 10. P3D v3.4 en FSX.
In FSX is alles goed, maar in P3D gebeurt er het volgende:
Heb een merkwaardig stukje verlichting op het begin van baan 21 wanneer ik daar sta om te vertrekken. Ga ik echter een stuk taxiën richting de papi van 21 verdwijnt hij.
Wanneer je met de flight controller het beeld van boven naar beneden beweegt komt het tevoorschijn. Werk zelf met ADE175 ( compatible P3D). Heb al van alles geprobeerd. EHBK opnieuw gedownload en geïnstalleerd.
Met ADE de Stock airport geopend om te kijken of ik iets kon vinden. Alles wat maar licht geeft op de runway uitgeschakeld. Het zelfde met de .BGL bestand van EHBK uit nl2000, maar kan dit vreemd stuk licht niet vinden.
Heb deze vraag ook aan het nl2000 team gesteld echter gezien te uitdunning van het team is hun capaciteit ook beperkt om vragen te beantwoorden.
Ik ben er zelf al geruime tijd mee bezig maar het lukt niet om dit vervelend ding te vinden en te verwijderen. Hopelijk kan iemand mij hier iets wijzer maken.
Bedankt en groet.
Heb een paar afbeeldingen bijgevoegd.